رابطه جنسی از پشت

روش دخول از پشت
 

این روش در بین مردھا از محبوبیت بسیاری برخوردار است و برای فعالیت جنسی سرعتی مناسب است.

این حالت برای زنھا به علت خستگی کمتر و ھمچنین کنترل شدن و کمتر شدن حرکتھای مرد، مطلوبتر است.
این حالت برای دوران باداری با استفاده از بالش و اجسام نرم در زیر شکم زن پیشنھاد میگردد.


این روش از جمله حالات طبیعی و رایج است و اصولاً در تمام حیوانات و پستانداران این حالت دیده میشود در این روشزن به صورت دمر دراز میکشد و سپس پاها را به شکم جمع میکند و باسن در این صورت کمی بالاتر قرار میگیرد و مرد از پشت در حالت نشسته یا ایستاده به مهبل زن اقدام به دخول مینماید. در این حالت شکم مرد کاملاً با باسن زن تماس پیدا میکند، عمل دخول هم انجام گرفته ولی به علت فاصله داشتن آلت مرد و زن بواسطه باسن زن دخول کامل نیست و بیش از نیم آلت مرد در زن دخول نمیکند و به علت تماس زیاد آلت مرد با دیواره مهبل عمل جنسی کمابیش در این حالت براي طرفین لذت بخش میباشد.

دراین نوع آمیزش، بدن مرد و زن کمترین تماس را با هم دارند یعنی تقریباً از طریق حس لامسه لذتی نمیبرند این روش را معمولاً براي ایجاد تنوع یا رفع خستگی بدنی در حین رابطه پیشنهاد میکنند. به علت اینکه زن کنترلی در انجام فعالیت جنسی ندارد براي افزایش کیفیت فعالیت جنسی براي زن، حرکتهاي مکمل مانند بوسیدن، نوازش کردن، ماساژ سینه، ماساژ قسمت بالاي مهبل (به آرامی) پیشنهاد میشود.

براي استفاده از این روش در زمان بارداري زن باید کف زمین خم شده و تمام قسمتهاي سینه و دستان خود را روي زمین بگذارد به طوري که هیچ فشاري بر شکمش وارد نشود. در این حالت بهتر است چند بالش نرم در زیر شکم و سینه زن قرار گیرد تا فشار کمتري بر زن وارد شود. این روش، روش مطلوب در آمیزش مقعدي میباشد زیرا مرد توانایی کنترل حرکات آلت و ورود و خروج کنترل شده آن را دارد. میزان لذت جنسی در این وضعیت 60 درصد براي مرد و 40 ٪ براي زن است.
 


http://www.bizna.ir/upload/emn/1456584091.gif




Share تاريخ: 1393/09/24 مشاهده : 491 ****ارسال پیام****
اخبار سایت