پارگی پرده بکارت با فرو کردن انگشت

یکی از دوستان سوال کرده اند:
من از زمان بلوغ روزای آخر پریودم برای غسل دستم رو توی سوراخ واژن میکردم و ته مونده ها رو در میاوردم. انگستم تا ته میره و به سر یک لوله میرسه, ایا پرده بکارتم پاره شده؟باید چکار کنم؟
 

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم تا زمانیکه معاینه نشوند امکان تشخیص اینکه پرده سالم است یا پاره شده وجود ندارد. اگر سوراخ پرده بزرگ بوده باشد ممکن است پارگی رخ نداده باشد. ایمیلی اعلام کنند تا نحوه معاینه توسط خود فرد را برایشان توضیح دهم .

یکی از نکاتی که در این سوال نیز واضح و مبرهن است امکان پارگی پرده بکارت بصورتی ناخواسته و از روی بی اطلاعی است. در باب همان بحث قبلی در مورد بکارت باید بگویم اگر این دوست عزیز اطلاعات لازم در مورد پرده بکارت داشت و می دانست که ممکن است با ورود انگشت به داخل مجرا پرده آسیب ببیند ایا باز هم چنین عملی را انجام می داد. و آیا اگر بر فرض محال پرده وی بر اثر این رفتار پاره شده باشد باید مورد بی مهری قرار گیرد و به او مانند فردی گناهکار نگاه شود.

داشتن یا نداشتن پرده بکارت نشانه پاکی و نجابت یک دختر نیست و ملاک مناسبی برای تشخیص این موضوع نیست. لذا بار دیگر تاکید می کنم در ازدواج بیشتر به دنبال ملاکهای اخلاقی و رفتاری باشید.
 



Share تاريخ: 1393/01/14 مشاهده : 876 ****ارسال پیام****
اخبار سایت