پارگی پرده بکارت با ورزش

یکی از دوستان سوال کرده اند:
میخواستم بدونم اگر دختر پرده نداشته باشد و بگه این براثر مسائل ورزشی زیمناستیک یا پرش پرده اش را از دست داده درسته یا نه؟
 

سوال دیگرم اینکه ایا پزشک قانونی تشخیص علت پارگی پرده را میدهد؟چون شنیدم اگر همسر درخواست سلامت کند پزشک قانونی حتی تعداد دخول همچنین اگر از باسن هم رابطه قبلی داشته باشد تعیین میکند ؟علت پارگی را هم میتواند تعیین کند؟همینچن امکانش هست که مشخص شود کی پرده پاره شده؟

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم در مطالب قبلی در مورد ماهیت پرده بکارت و مسایل مربوط به آن به تفصیل صحبت کرده ام ولی به جهت روشن شدن این موضوع بار دیگر برخی از توضیحات را می دهم.

پرده بکارت یک پوشش در دهانه ورودی مجرای تناسلی زن می باشد که به شکلها و فرمهای مختلف می باشد. می تواند بصورت یک غشای شفاف و نازک باشد که بدون درد و حتی خونریزی پاره شود و می تواند به صورت یک لایه ضخیم باشد که با درد و خونریزی پاره شود و یا بصورتی که هنگام مقاربت از هم باز شود و بعد از مقاربت مجدد به حالت اولیه باز گردد.

پارگی پرده می تواند به علل دیگری غیر از رابطه جنسی نیز صورت گیرد. یک ضربه به ناحیه پرینه می تواند باعث آسیب پرده شود.

پزشکی قانونی به راحتی می تواند پارگی پرده و اینکه بر اثر مقاربت بوده یا چیز دیگر را تشخیص دهد. حتی در صورت ترمیم شدن پرده به راحتی می توان تشخیص داد که پرده پاره و سپس ترمیم شده است. چیزی مثل تعداد دخول را نمی توان تشخیص داد. زمان دقیق پارگی پرده بستگی به فاصله پاره شدن از معاینه دارد. اگر این فاصله زیاد باشد امکان تشخیص زمان سخت است ولی اگر نزدیک باشد احتمال تشخیص هست.

در مورد رابطه مقعدی نیز باید بگویم این امر در یک معاینه به خوبی قابل تشخیص است و می توان تشخیص داد که چنین رابطه ای برقرار شده است یا خیر.

 

در پایان به این دوست عزیز توصیه می کنم بنا را بر اعتماد بگذارید و حرفهای دختری را که برای ازدواج انتخاب نموده اید و تمام ویژگیهای دلخواه شما را دارد حمل بر صحت نمایید.
 



Share تاريخ: 1393/01/14 مشاهده : 668 ****ارسال پیام****
اخبار سایت