نگرانی از مشکلات ناتوانی جنسی

یکی از دوستان پرسیده اند:

سلام اقای دکتر من مدتی است که بامردی در دوران نامزدی هستم. نگرانم که مشکلات ناتوانی جنسی داشته باشد. ایا راهی هست که بتوانم به این موضوع پی ببرم. خصوصا اینکه او در سن 34 سالگی است و تا به حال با هیچ دختری رابطه نداشته است وحتی در این دوران هم سعی نداره که حتی دست منو بگیره.
 

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم اینکه فردی با دختری رابطه نداشته یا سعی نمی کند دست ایشان را بگیرد دلیل بر ناتوانی جنسی نیست و نمی تواند باشد. این رفتار ممکن است نشات گرفته از عقاید مذهبی فرد باشد وقابل احترام می باشد.

ناتوانی جنسی به معنای عدم توانایی برای برقراری رابطه جنسی تعریف می شود که می تواند از نظر روانی و در قسمت میل جنسی باشد و می تواند با داشتن میل جنسی به دلیل عدم توانایی نعوظ باشد. اگر مردی به جنس مخالف گرایش نداشته باشد یا با دیدن تصاویر محرک جنسی تحریک نشود و یا علیرغم تحریک توان نعوظ را نداشته باشد می توان او را دارای ناتوانی جنسی دانست و مورد بررسی قرار داد.

این دوست عزیز می توانند با نامزد خود در این رابطه صحبت کنند و علت اینکه دست ایشان را نمی گیرد یا علاقه ای به رابطه با ایشان از خود نشان نمی دهد صحبت کنند تا علت انرا جویا شوند.
 



Share تاريخ: 1393/01/14 مشاهده : 469 ****ارسال پیام****
اخبار سایت