مطمئن نبودن از داشتن پرده بکارت

یکی دیگر از دوستان نیز گفته اند:

از مطالب سایتتون حد اکثر استفاده رو می برم.من 28 سال دارم و مجردم .3 سال پیش حادثه بدی برام اتفاق افتاد .از سالم بودن پرده بکارتم مطمئن نیستم.یکی از دلایل تعویق ازدواجم ترس از همین مسا لس.دکتر زنان میرم سالی 1 بار ولی نمیتونم در موردش بپرسم.آیا واقعا" راهی هست که خود فرد بتونه تشخیص برای سالم بودنشو بده.
 

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم استرس و نگرانی شما بی مورد است. کرمهای موبر باعث پارگی پرده بکارت نمی شوند و این نگرانی بی مورد می باشد.

همانگونه که بارها گفته ام و در مراجعات متعدد  به مطب یا در بسیاری از سوالات وبلاگ نیز می بینم یکی از بزرگترین دغدغه ها و نگرانیهای دختران پرده بکارت است و بسیاری از ایشان به خاطر حفظ ابرو یا نگرانی که از اتهام ناروا خوردن دارند از ازدواج فرار می کنند و جواب منفی به خواستگاران خود می دهند. همه این نگرانیها نشات گرفته از باورهای غلط موجود در جامعه است. دوستان عزیزم بیایید باورهای غلط را از ذهن خود بزداییم و به دور از تنگ نظری بپذیریم که پرده بکارت نقشی در پاکی و سلامت یک دختر ندارد و بودن آن دلیل بر پاکی نیست و نبود آن نیز دلیل بر ناپاکی یک دختر نیست. بسیاری از دختران صرفا به خاطر ترس از این موضوع که نکند پرده آنها آسیب دیده به خواستگار خود جواب منفی می دهند و تا آخر عمر خود را در حصار تنهایی زندانی می کنند و به جای بهره بردن از موهبتی که خداوند در وجودشان نهاده به خاطر ترسی بی دلیل خود را شکنجه و عذاب می کنند. برخی از دختران بدون آگاهی به دلیل خود ارضایی که از آن نیز آگاه نبوده اند و نمی دانسته اند خود ارضایی است و بدون آنکه بدانند پرده بکارت چیست و کجاست به خود آسیب رسانده اند و اینک به خاطر آنکه انگ داشتن رابطه نا مشروع را به آنها نزنند از ازدواج خود را محروم کرده اند تا این راز را با خود در خلوت خویش نگاه دارند. آیا به راستی سزاوار چنین سرنوشتی هستند. اگر بخواهند صادقانه زندگی اغاز کنند چه برخوردی با ایشان می شود؟ برخی از دخترانی که به شکلی نا خواسته دچار مشکل شده اند در پیامها یا نظراتی برایم گفته اند که زمانی قصد کرده اند به یکی از خواستگاران خویش جواب مثبت بدهند و بعد از طی همه مراحل برای آنکه زندگی خود را صادقانه شروع کنند راز خویش را با او در میان گذاشته اند و متاسفانه برخورد نا درستی دیده اند؟! پسر به جای احترام به صداقت این دختر با دست رد زدن به سینه او برخوردی کرده که آن دختر را دچار شرایط روحی نا مناسبی کرده است و حتی برخی با رسوا کردن دختر جواب صداقت او را داده اند؟! به زاستی تا به کی می خواهیم با رفتارهای غلط جامعه را درگیر مشکلات لا ینحل کنیم. اگر این دختران مثل برخی دیگر با خرج پول اقدام به دوختن پرده بکارت می کردند ایا آن پسر متوجه چیزی می شد که بخواهد طلبکار دختر باشد!

بسیاری از رفتارهای غلط زاییده رفتار خود ما هستند. ما خودمان شرایطی فراهم می کنیم که در زندگی دیگران با ما صادقانه برخورد نکنند. اگر جواب صداقت را با صداقت بدهیم و اگر سعی کنیم رفتار درستی داشته باشیم می توانیم کاری کنیم که زن در زندگی تا به آخر با ما صادقانه رفتار کند. من مطمئنم که اگر دختری که صادقانه با چنین مردی سخن می گوید و بزرگترین راز زندگی اش را با مرد در میان می گذارد یک برخورد محبت امیز و درست ببیند تا اخر عمر قدر دان این مرد خواهد بود و در زندگی مشترک هیچگاه به او خیانت نخواهد کرد و همه گونه فداکاری و گذشتی از خود بروز خواهد داد. ولی اگر مرد به خاطر باوری غلط و مساله ای بی ارزش برخورد ناشایستی داشته باشد کاری خواهد کرد تا زنان جامعه به سمت دروغ گویی و رفتارهای ناشایست روی آورند و به راحتی مردان را فریب دهند. دختران زیادی را دیده ام که به راحتی توانسته اند مردی را فریب دهند و با دوختن پرده، خود را باکره جا بزنند و بعد از ازدواج نیز همه گونه خیانتی به مرد کرده اند و مرد نیز متوجه نشده است. اگر مردان جامعه ما رفتارهای خود را اصلاح کنند و برخوردی واقع بینانه با مسایل داشته باشند زنان جامعه به خیانت و فریب کاری روی نمی آورند. به اطراف خود نگاه کنید. بسیاری از زنان یا مردان به همسر خویش دروغ می گویند و صداقت از بسیاری از زندگیها رخت بر بسته است و وقتی دلیل این دروغ گویی ها را می پرسی می گویند اگر راست بگویند باید شاهد یک نزاع یا درگیری باشند و برای همین با یک دروغ خود را از نزاعی دور می سازند. در واقع واکنشی غلط باعث می شود تا برای فرار از این واکنش یک رفتار غلط جایگزین رفتاری صحیح شود. از بحث اصلی دور نشویم و برگردیم به بحث بکارت، موضوعی که دغدغه ای شده برای خیلی از دختران و زنان. رفتارهای غلط جامعه با این موضوع و واکنشهای بسیار زننده و غلطی که در این موضوع صورت می گیرد دختران را به سمت رفتارهایی غلط و فریب کارانه روانه ساخته است. در حالیکه اگر برخوردی منطقی با این موضوع صورت گیرد کم کم شاهد اصلاح رفتارهای مقابله جویانه با این موضوع خواهیم بود. دیده ام دخترانی را که قصد دوختن پرده را داشته اند و بعد از مشورت با من از این موضوع پشیمان شده اند و به بهترین خواستگار خود در اخرین مرحله صادقانه موضوع را گفته اند و دیده ام برخورد انسانی و درست خواستگار را که به راحتی با موضوع کنار آمده و به احترام صداقت دختر با او ازدواج کرده و بعد از سالها زندگی خوبی در کنار هم دارند.

کدام رفتار درست است و کدام رفتار اخلاقی تر است. تاثیر کدامیک بر جامعه مثبت تر است؟ قطعا پاسخ این سوال واضح و مبرهن است. بیایید با گام برداشتن در مسیر صحیح و درست مروج رفتارهای صحیح و صادقانه باشیم و دروغ و ریا و فریب را از زندگی خود دور سازیم و جامعه را با هم به سمت صداقت در رفتار پیش ببریم.

بار دیگر تاکید می کنم داشتن پرده بکارت نشانه پاکی دختر نیست و نداشتن ان نیز دلیلی بر نا پاکی و گناهکار بودن دختر نیست.
 



Share تاريخ: 1393/01/14 مشاهده : 14330 ****ارسال پیام****
اخبار سایت