اندازه آلت تناسلی در ارضای زن چه نقشی دارد

یکی از دوستان سوال کرده اند:

سلام دكتر و ممنون از زحماتي كه مي كشيد. من تازه با سايت شما آشنا شدم. مي خواستم سوالي رو مطرح كنم.
من مطالب سايت شما رو يه نگاهي انداختم. سوال من اينه كه ما معمولا دور و برمون مي شنويم كه ميگن خانم فلاني دوست پسر داره يا با يكي ارتباط جنسي داره. دليلشو كه كنكاش مي كنيم مي بينيم كه مرده نمي تونه اونو ارضا كنه به خاطر اين كه آلت مرد كوچيكه. براي من جالبه كه شما مي گين اندازه آلت مهم نيست، مي خواستم بدونم شما با توجه به چه سندي اينقد قاطعانه حرف مي زنيد، آيا كساني كه به شما مراجعه مي كنند اين مشكلات را نداشتند؟
 

سوال دوم من اينه كه من تو بعضي از سايتا خوندم مي گن كساني كه آلتشون كوچيكه بهتره با دخترايي ازدواج كنن كه از نظر جثه از اونا كوچيكتر و استخوان بندي ضعيف تري داشته باشن، ولي شما باز هم اينو رد مي كنيد. اگه بخوايم منطقا هم فكر كنيم بايد جثه كوچيك تر باشه. شما فكر كن يكي كه آلتش كوچيكه بره با زني ازدواج كنه كه هم از نظر قد از اون بلندتر باشه هم از نظر هيكل. فكر كنيد.
ممنون مي شم به صورت شفاف به من جواب بدين.

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم همانگونه که بارها نیز گفته ام  اندازه الت تاثیر زیادی در ارضای یک زن ندارد. بر اساس تحقیقات علمی انجام شده پروسه ارگاسم در زنان بیش از انکه وابسته به تحریک جسمی باشد نیاز به تحریک عاطفی دارد. یعنی اگر زنی تحریک عاطفی مناسبی داشته باشد بهتر و راحت تر به ارگاسم می رسد و زنی که از لحاظ عاطفی ارضا نشده باشد از نظر جسمی به ارگاسم نمی رسد. از لحاظ جسمی نیز بیش از نود درصد گیرنده های تحریکی الت تناسلی زن در 4 سانتیمتر ابتدایی واژن زن قرار دارد و اگر الت تناسلی مرد بتواند این حد را تحریک کند به راحتی زن تحریک شده و به ارگاسم می رسد.  طول مجرای تناسلی زنان نیز بین 6 تا 8 سانتیمتر و در حالت برانگیختگی 2 تا 3 سانتیمتر بیشتر می شود یعنی بین 8 تا 12 سانتیمتر و انتهای واژن دهانه رحم قرار دارد که فشار به ان باعث درد و رنجش زن می شود. جمیع دلایل فوق نشان می دهد که طول الت تناسلی در حد 10 سانتیمتر برای ارضای یک زن کفایت می کند. به تجربه نیز دریافته ام زنانی به مردشان خیانت می کنند که از لحاظ عاطفی رابطه خوبی با همسرشان ندارند و ارضای عاطفی نمی شوند و مشکل ایشان کوچکی الت تناسلی مرد نیست بلکه رفتارهای غلط مرد و کمبود های عاطفی ایشان است که باعث می شود لذت سکس را درک نکنند و سکس به جای لذت برایشان دردناک و ناراحت کننده باشد. این زنان هنگام سکس با همسر خویش به دلیل رابطه عاطفی نا مناسب منفعل عمل می کنند و برای ایشان سکس با همسر مثل مورد تجاوز واقع شدن می باشد. ولی وقتی با رضایت با مردی که با او رابطه دوستی برقرار کرده اند سکس برقرار می کنند چون از لحاظ عاطفی رابطه خوبی برقرار کرده اند نقشی فعال دارند و لذت می برند. البته مواردی هستند که علاوه بر مسایل عاطفی به علت مشکلات جنسی هم به چنین روابطی روی می اورند ولی مشکل صرفا کوچکی الت تناسلی مرد نیست بلکه عدم توانایی مرد در برقراری رابطه جنسی می باشد. لذا بار دیگر تاکید می کنم اندازه الت تناسلی مرد تاثیری در توانایی او برای ارضای زن ندارد. بوده اند مردانی که الت تناسلی ایشان در حد 6 سانتیمتر در حالت نعوظ بوده ولی زن خود را بدون دخول به ارگاسم رسانده اند و مشکلی از نظر ارضا شدن نداشته اند.

در پاسخ به قسمت دوم سوال این دوست عزیز نیز باید بگویم این بحث نشات گرفته از یک اشتباه یا تناقض ناشی از بی اطلاعی است. ایشان و بسیاری از عوام تصور می کنند هر چقدر هیکل یا جثه یا قد یک نفر بزرگتر باشد اندازه الت تناسلی او بزرگتر است که این تفکر کاملا اشتباه و از اساس باطل است. اندازه الت تناسلی یک فرد نسبت مستقیمی با اندازه هیکل او ندارد. بسیاری از افراد با جثه های ریز الت تناسلی بزرگ دارند و بسیاری از افراد با هیکلهای بزرگ و جثه درشت الت تناسلی کوچکی دارند. در زنان نیز این مساله صادق است یعنی هرچقدر جثه زنی بزرگتر بود دلیل بر بزرگی الت تناسلی او نیست و کوچکی جثه یک زن نیز دلیل بر کوچکی الت تناسلی او نیست. وقتی این باور غلط درست شد ان نتیجه گیری خود بخود اصلاح می شود. تلاش من اصلاح باورهای غلط در مسایل جنسی است. لذا باید بگویم چون مبنای بحث اشکال داشته نتیجه گیری ان نیز دچار مشکل بوده است. 
 



Share تاريخ: 1393/01/14 مشاهده : 653 ****ارسال پیام****
اخبار سایت