ارضا نشدن در رابطه با نامزد

یکی از دوستان سوال کرده اند:

سلام آقای دکتر من و نامزدم علیرغم اینکه با هم دوست بودیم ولی رابطه ای نداشتیم ولی الان که نامزد شدیم رابطه داریم ولی من هنوزم میترسم که از هم جدا بشیم و.... آقای دکتر من هربار که نامزدم با من سکس میکنه تحریک میشم ولی با اینکه تمام پیش نوازشها رو رعایت میکنه من به ارگاسم نمیرسم بعدش هم زود عصبی میشم نمیدونم باید چیکار کنم
 

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم زمانی یک زن در رابطه به ارگاسم می رسد که اصول رابطه جنسی صحیح رعایت و تحریک مناسب صورت گیرد. یکی از مهمترین اصول رابطه جنسی دوسویه بودن و بهنگام بودن رابطه جنسی می باشد. وقتی از نظر شرایط مکانی و زمانی شرایط مناسب فراهم باشد و دو نفر به خواستهای هم توجه کافی داشته باشند و بدون دغدغه و استرس تن به رابطه بدهند و از سوی دیگر پیش نوازش به شکل درست و با مدت زمان مناسب صورت گیرد هر دو طرف رابطه به راحتی به ارگاسم می رسند و ارضا می شوند. استرس یا فشارهای عصبی یکی از مختل کننده های رابطه جنسی است. طرفین باید زمانی به رابطه جنسی بپردازند که هیچ نوع استرس یا تنشی نسبت به رابطه نداشته باشند و از نظر ذهنی و فکری کاملا متمرکز باشند.

این دوست عزیز به دلیل اضطراب و ترسی که دارند در طول رابطه جنسی تمرکز و توجه کافی را ندارند و نامزد ایشان نیز نتوانسته این استرس و اضطراب را از وی دور نماید. لذا تحریک جنسی نمی تواند ایشان را به ارگاسم برساند.

یکی از مهمترین مسایل در رابطه جنسی اطمینان زن از عشق و علاقه مرد می باشد که اگر این اطمینان وجود نداشته باشد عملا رابطه از حالت دوسویه خارج و به تدریج یکسویه می گردد و به سردی می گراید. زنی که احساس اطمینان نداشته باشد در رابطه با تمرکز مواجه نیست بلکه افکار ناراحت کننده ای از ذهن او می گذرد که باعث می شود نتواند در رابطه حضوری فعال داشته باشد و رابطه منفعلانه نیز باعث خواهد شد تا تحریکهای جنسی را به خوبی درک نکند و استانه ارگاسم او بالا رود. بی توجهی مرد به این موضوع باعث می شود تا زن در رابطه به ارگاسم نرسد. وقتی زن در رابطه جنسی به ارگاسم نرسد و ارضا نشود از لحاظ عصبی تند خو و پرخاشگر می شود. در واقع زنجیره معیوبی آغاز می شود که به تدریج رابطه را به سردی می کشاند.
این دوست عزیز و نامزد وی باید با صحبت با هم و بیان حرفها و دو دلی ها و رفع شک ایجاد شده استرس و تنشهای خود را کاهش دهند تا در رابطه جنسی نیز به ارگاسم برسند و لذت کافی را ببرند. این عدم تجربه ارگاسم ریشه روانی دارد که با رفع استرس و اضطراب ناشی از کمبود روابط عاطفی بر طرف خواهد شد.
 



Share تاريخ: 1393/01/14 مشاهده : 497 ****ارسال پیام****
اخبار سایت