درد پاره شدن پرده بکارت

آیا پاره شدن پرده درد دارد؟من تازه ازدواج میخوام بکنم و از دردش میترسم چه کار کنم؟
 

یکی از مشکلات در ازدواج گذراندن شب زفاف یا اولین شب رابطه جنسی است. این مشکل از این بابت است که اگر رفتار متقابل دو نفر در اولین رابطه جنسی رفتار درستی باشد و خاطره خوبی از این رابطه در ذهن بماند کمک خواهد کرد تا روابط زوجین بر پایه درستی شکل بگیرد و اگر رفتار غلطی سر بزند رابطه خوبی شکل نمی گیرد و مشکلاتی برای طرفین ایجاد می شود.

دختران معمولا استرس زیادی در هنگام اولین رابطه جنسی دارند و همین باعث می شود که رفتارهای مرد را با دقت بیشتری مورد توجه قرار دهند. ترس از دست دادن بکارت و برقراری رابطه جنسی باعث خواهد شد تا اضطرابی درونی شکل بگیرد و مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند. پارگی پرده بکارت کمی درد دارد ولی استرس و اضطراب این رابطه اول درد آنرا چند برابر می سازد و درد قابل تحمل و حتی لذتبخش پارگی پرده را غیر قابل تحمل می سازد. اما این مرد است که می تواند کمک کند تا این اضطراب از بین رفته و این اولین رابطه جنسی بسیار لذتبخش شود.

مرد باید در تمام طول رابطه در هنگام برقراری اولین رابطه جنسی آرامش داشته باشد و مراحل رابطه را با حوصله و طمانینه پیش ببرد و با رفتار و گفتار خود آرامش را به همسرش نیز منتقل کند. در این اولین رابطه رعایت اصول رابطه جنسی صحیح می تواند کمک کند تا زن و مرد بدون دغدغه و اضطراب بتوانند یک رابطه جذاب را در کنار هم تجربه کنند و زمینه لذایذ بعدی فراهم شود. پیش نوازش در اولین رابطه جنسی نقش بسزایی در رفع اضطراب و لذتبخش شدن رابطه دارد. نوازش کردن با آرامش، بوسیدن ، در آغوش گرفتن، ماساژ دادن، تحریک نقاط حساس جنسی با استفاده از لب و زبان، تحریک کلیتوریس یا چوچوله کمک خواهد کرد تا زن آمادگی لازم را برای برقراری رابطه جنسی به دست آورد. پس از آنکه زن آمادگی لازم را پیدا کرد ژل لوبریکانت یا لغزنده کننده روی پرده بکارت و روی آلت تناسلی مرد به میزان کافی مالیده شده و مرد به آرامی آلت تناسلی خود را روی مدخل واژن یا مجرای تناسلی زن قرار داده و به آرامی و با طمانینه داخل می کند. در این هنگام پرده بکارت با دردی قابل تحمل پاره می شود و کمی خونریزی اتفاق خواهد افتاد. بعد از آنکه آلت تناسلی کاملا داخل مجرای تناسلی وارد شد با آرامش و با کمک زن تحریک جنسی شروع می شود تا زمانیکه هر دو نفر به ارگاسم یا اوج لذت جنسی برسند. درد پاره شدن پرده شدت متفاوتی دارد که بستگی به نوع پرده دارد. ممکن است دردی وجود نداشته باشد و ممکن ااست درد کمی زیاد باشد. خونریزی نیز ممکن است اتفاق بیفتد و ممکن است اتفاق نیفتد و شدت آن نیز متفاوت است.
لذا اصلا جای نگرانی ندارد فقط باید تلاش کرد تا اولین رابطه جنسی با آرامش و با آمادگی کامل صورت گیرد.
 



Share تاريخ: 1393/01/14 مشاهده : 5876 ****ارسال پیام****
اخبار سایت