آیا مقاربت در خواب امکان پذیر است

یکی از دوستان سوال کرده اند:

آیا سکس در خواب امکان پذیر است؟
آیا تحریک آلت مرد هنگامی که خواب است نیز موجب نعوظ و انزال می شود؟ مشابه همین وضعیت در زن چطور؟
 


در جواب خانمی که می گوید همیشه شوهرم در تحریک من کوتاهی میکنه و من مجبور میشم خود ارضایی کنم.
هرچند که راههای بسیار درست و اصولی تری وجود دارد که از منظر پزشکی می توانید به ایشان ارائه بدهید اما صرفا برای اینکه شخص متاهل مجبور به خودارضایی نشود , شما تحریک با بدن همسر در همان حال که خواب است را چگونه ارزیابی می کنید؟
--------
نگرشتان نسبت به آنها که با لباس جنس مخالف تحریک و احیانا ارضا می شوند چیست؟

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم سکس در خواب نیز امکانپذیر می باشد. اگر در خواب تحریک جنسی صورت گیرد و آلت تناسلی تحریک شود ارگاسم اتفاق می افتد. احتلام در اقایان تجربه سکس در خواب می باشد که البته بیشتر محرک روانی است ولی اگر محرک غیر روانی نیز وجود داشته باشد و خود الت تحریک شود نیز انزال رخ خواهد داد. در خانمها هم اگر در حین خواب تحریک روانی صورت گیرد و فرد خواب جنسی ببیند می تواند منجر به ارگاسم گردد و اگر الت تناسلی ایشان نیز تحریک شود منجر به ارگاسم خواهد شد.

در مورد این خانمی که در سوال گفته اید مشکل عدم توجه همسر به اوست. همسر این خانم اصلا توجهی به این زن ندارد و به خواستهای جنسی او توجهی نمی کند و زن نیز به دلیل حجب و حیا نمی تواند این مساله را بیان کند و از سوی دیگر روابط بین ایشان به تنفر تبدیل شده و زن با این مرد تحریک نمی شود چه در خواب و چه در بیداری. ابتدا باید روابط عاطفی این زن و مرد بازسازی شود و سپس روابط جنسی. یعنی اول باید تنفر به دوستی تبدیل شود تا تحریک جنسی مرد برای زن بعنوان تحریک جنسی شناخته شود و نه اذیت و ازار جنسی!

در باب قسمت اخر سوال نیز باید گفت ارضا با لباس جنس مخالف نیز در راستای خود ارضایی طبقه بندی می شود.

با سپاس از دکتر شیخ الاسلامی
 



Share تاريخ: 1393/01/13 مشاهده : 567 ****ارسال پیام****
اخبار سایت